Kup bilet

1 lutego 2021

Rozwiązania w czasie pytań. Czas na Company Management Congress

Współczesne problemy wymagają nowoczesnych, kompleksowych rozwiązań. Takie w biznesie oferuje Company Management Congress, który 20 maja odbędzie się w Warszawie.

 

Ostatnie miesiące wywróciły gospodarkę i rynek do góry nogami. Dynamicznie zmiany wymagają równie dynamicznej reakcji. Potrzeba kompleksowych rozwiązań i merytorycznej wiedzy, która nie tylko pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji, ale również zapewni stabilną i rozwojową przyszłość. Jest jedna rzecz, która jest cenna niezależnie od zewnętrznych warunków. To edukacja, która stanowi podstawę każdego rozwojowego przedsiębiorstwa.

 

Company Management Congress to alternatywa dla tych, którzy chcą zwiększać swoje kompetencje w zarządzaniu biznesem. To odpowiedź dla ludzi, którzy chcą wiedzieć więcej o wszystkich obszarach prowadzenia firmy. To także kompendium wiedzy z zakresu przywództwa i liderowania na miarę XXI wieku oraz budowania marki własnej. Podczas wydarzenia nie zabraknie również prelekcji z zakresu motywacji i inspiracji, HR, sprzedaży, podstaw budowania strategii czy też prawa. Znajomość wszystkich tych obszarów to podstawa w zarządzaniu sprawie działającym i dopasowującym się do wymagań rynku przedsiębiorstwem.

 

Dla kogo jest Company Management Congress?

- właściciele firm
- kadra zarządzająca
- inwestorzy
- przedsiębiorcy
- managerowie średniego i wyższego szczebla
- osoby odpowiedzialne za planowanie przyszłości biznesu
- doradcy inwestycyjni
- liderzy poszczególnych branż
- przedsiębiorcy samozatrudnieni

 

Prelegenci Company Management Congress

Company Management Congress to seria inspirujących prelekcji, traktujących o wszystkich obszarach zarządzania biznesem. Podczas wydarzenia uczestnicy spotkają największych ekspertów w branży, którzy przeprowadzą ich przez case study i merytorycznie pokażą jak usprawnić działanie przedsiębiorstwa.

 

Wykłady wygłoszą:
- Jacek Santorski – „Przywództwo jutra. Czego na czasy „New Normal” nauczyliśmy się w czasie „covidowego” kryzysu?”. Skupi się na tym, jakie odkrycia i rozwiązania strategiczne, przywódcze, zarządzania i edukacji zostaną uznane w przywództwie i zarządzaniu przyszłości.
- Wojciech Herra – „Lider, zmiana, efektywność – przewodnik dla liderów wspierających zespoły w sytuacji zmiany”. Powie, jak zarządzać, by wykorzystać pełny potencjał zespołu.
- Krzysztof Sarnecki – „Świat wysokiej konkurencyjności zbliża się do Europy dużymi krokami, a szczególnie do Polski”. Prelegent wyjaśni, czym jest myślenie szeroko-kontekstowe, czyli transformacyjne.
- Bogdan Sosnowski – „Rozwój kompetencji miękkich w zespole sprzedaży”. Wykład poświęcony będzie strategii pozyskiwania władzy, leadershipowi, a także wpływowi medialnemu oraz temu, jak przeprowadzić zespół przez zmiany.

- Adam Bernacki – „Nowy świat sprzedaży – zagrożenie czy szansa na sukces”. Wykładowca skupi się na tym, czego nauczył nas kryzys pandemiczny.
- Tomasz Miłosz – „Transformacja i zmiany, czyli ewolucja rynku i sposobu pracy”. Prelegent opowie o tym, jak zmienił się model pracy przez ostatnie miesiące.
- Wojciech Ławniczak – „Innowacja? A komu to potrzebne?”. Wykładowca przedstawi strategie, trendy i taktyki dla firm w „nowej normalności”.
- Krzysztof Brola – „Prawo wsparciem dla każdego przedsiębiorcy. Wiedza kluczowa dla biznesu”. Pokazane zostaną sposoby, jak uniknąć czyhających na każdym kroku zagrożeń związanych z niejasnymi i często niespójnymi przepisami.
- Łukasz Dojka – „Stań się najbardziej widoczny w branży! Oprzyj markę osobistą o charakter, zaufanie i zadowolenie klientów”. Prelegent pokaże, jak stworzyć długofalowy wizerunek marki osobistej, a także wskaże źródła budowania społeczności.

 

Ponadto, uczestnicy będą mogli wysłuchać i partycypować w Debacie Eksperckiej. Prelegenci skupią się na tym, co robić, by sprzedawać więcej i w dobie kryzysu znaleźć nowych klientów, jak zabezpieczyć się przed kolejnym przestojem gospodarczym i jak zarządzać, by zespół był bardziej efektywny.

 

Konsultacje i networking

Czas spędzony podczas Company Management Congress to nie tylko prelekcje, ale również budowanie biznesu w praktyce. Można to zrobić dzięki networkingowi biznesowemu, nastawionemu na aktywne budowanie sieci kontaktów. Pomoże on w dynamizacji biznesu i znalezieniu rozwiązań, które zrewolucjonizują przedsiębiorstwo. Jest to okazja do wymiany pomysłów i doświadczeń, które mogą usprawnić branżę.

 

W Strefie Konsultacji uczestnicy będą mogli spotkać się z wybranymi przez siebie prelegentami. Przeprowadzą oni case studies, omówią problem, a także pomogą uzyskać rozwiązania odpowiednie dla biznesu.

 

Oddaj się w ręce profesjonalistów i pomóż swojemu biznesowi.

 

Company Management Congress
28 września 2021, Warszawa

Złotym sponsorem wydarzenia jest Respect Energy. Partnerem Merytorycznym Quest, a Partnerem Wydarzenia KPR.

KUP BILET

Sprawdź nas również na Facebooku:

CMC Congress

DOŁĄCZ DO COMPANY MANAGEMENT CONGRESS

ZOSTAŃ WYSTAWCĄ JUŻ TERAZ!

WYPEŁNIJ FORMULARZ