21 października 2020
Pandemia koronawirusa zmieniła polską gospodarkę. Analitycy wskazują, że sytuacja jest gorsza niż w 2008 roku, kiedy Europę dotknął największy kryzys w nowym millenium. Wielu przedsiębiorców przez obostrzenia zmuszonych zostało do ogłoszenia upadłości, a reszta odnotowuje rekordowe straty. To czas, w którym należy zacząć patrzeć w przyszłość i budować pewniejsze jutro dla krajowego biznesu. Polskiej gospodarki nie stać na dalszą zwłokę. Company Management Congress to rozwiązanie dla tych, którzy chcą zwiększać swoje kompetencje w zarządzaniu biznesem. To event, który rozszerza branżowe perspektywy i pokazuje najlepsze dostępne drogi rozwoju. Bazuje on na wiedzy liderów, którzy odnieśli sukces i swoją receptą na niego chcą podzielić się z innymi. W prelekcjach mówią na podstawie wieloletniego doświadczenia, które pozwoliło im poznać każdą stronę prowadzenia przedsiębiorstwa. Wiedzą na co uważać, ale także jakie atuty podkreślać, by wyróżnić się na tle konkurencji.
Jedną z podstaw Company Management Congress jest nauka poprzez wymianę doświadczeń. Nacisk położony zostanie na nawiązywanie efektywnych relacji biznesowych, które mają pomóc w definiowaniu problemów współczesnego biznesu i znajdowaniu odpowiedzi w dynamicznie zmieniającym się środowisku. Prelegenci myślą o przyszłości biznesu, patrząc na teraźniejszość. Wiedzą, z jakimi problemami zmagają się przedsiębiorcy, a także jak trudno jest większości z nich zniwelować straty poniesione przez pandemię. Dostarczają rozwiązań, które pozwalają wyjść z kryzysu.
- właściciele firm
- kadra zarządzająca
- inwestorzy
- przedsiębiorcy
- managerowie średniego i wyższego szczebla
- osoby odpowiedzialne za planowanie przyszłości biznesu
- doradcy inwestycyjni
- liderzy poszczególnych branż
- przedsiębiorcy samozatrudnieni
Miło nam poinformować, że znamy już nazwiska pierwszych prelegentów, którzy wystąpią podczas eventu. Bogdan Sosnowski w wykładzie „Komunikacja i kreacja w budowaniu wizerunku lidera” powie o tym, jak zaintrygować odbiorcę i zmienić jego sposób myślenia. Wojciech Herra przeprowadzi prelekcję dotyczącą skutecznej sprzedaży, a także metod osiągania większych korzyści finansowych. Zyta Machnicka skupi się na tym, jakich wrażeń szukają pracownicy, jak również kandydaci na nich, natomiast Łukasz Dojka zdradzi, czym jest follow up.
Ponadto, Tomasz Miłosz wygłosi wykład na temat ewolucji rynku pracy i sposobu pracy. Podstawy budowania marki i efektywny marketing to prelekcja Wojciecha Ławniczaka. Krzysztof Brola z kolei przedstawi kompendium wiedzy z zakresu prawa, któremu podlega działalność gospodarcza.
Nie zabraknie również pokazania procesów, które mogą usprawnić działanie przedsiębiorstwa dzięki outsourcingowi oraz tajników podejmowania strategicznych decyzji.
Udział w wydarzeniu potwierdzony będzie certyfikatem poświadczonym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia.
Sprawdź nas również na Facebooku:
Wiedza jest podstawą do budowania marki. Nie możesz z niej nie skorzystać. Zmień z nami oblicze polskiego biznesu i 22 kwietnia 2021 roku weź udział w Company Management Congress!
Company Management Congress
Termin: 22 kwietnia 2021
Miejsce: Sound Garden Hotel, Warszawa